Administratieve service planner
Als Administratieve service planner ben jij de rechterhand van de servicemanager. Communiceren is jouw tweede natuur; je houdt ervan om in contact te staan met mensen en haalt energie uit het oplossen van hun vragen en problemen. Je gaat geen enkele uitdaging uit de weg en zorgt ervoor dat de servicemanager zich volledig kan richten op het aansturen van de serviceafdeling.
ONS REBELSE TEAM
Bij Beekmans Heftrucks willen we van de beste warehouse ontzorger van Brabant doorgroeien naar de beste van Nederland. We bieden topservice in verkoop, verhuur, reparatie en onderhoud van intern transportmateriaal, met een gemotiveerd team in een gezellige informele werksfeer.
Bourgondische gezelligheid
Hoe wij je dit laten merken? Door wekelijks twee keer te gaan sporten met elkaar en net als je denkt, ik ben goed bezig, verpesten we dit weer op de vrijdagmiddag met onze gezellige borrel, we zeiden het al eerder een tikkeltje rebels. En als je lacht om onze grappen dan val je bij ons zeker in de smaak 😉.
HEB JIJ HET BEEKMANS DNA?
Rebels
We houden van collega’s die out-of-the-box denken, vernieuwend zijn en niet bang zijn om de status quo uit te dagen.
Aanpakker
Geen gezeur, gewoon knallen. We houden van teamleden die niet bang zijn om de handen uit de mouwen te steken en dingen gedaan te krijgen.
Transparantie
Bij ons staat open communicatie centraal. Of het nu gaat om veranderingen binnen het bedrijf, positieve ontwikkelingen, of ruimte voor verbetering, je hoort het direct van ons.
Humor
Lachen is gezond, toch? Wij zijn gek op sarcastische grappen 😄
Lef
Bij Beekmans hebben we lef nodig om uitdagingen aan te gaan. Risico’s durven nemen, en nieuwe uitdagingen aangaan, dat waarderen we!
WAT GA JE DOEN?
- Onderhoudsplanning: Efficiënt plannen van veiligheidskeuringen en onderhoudsbeurten.
- Service coördinatie: Beheren van servicemailbox en telefoontjes.
- Offertes opstellen: Nauwkeurige offertes maken voor klanten.
- Facturatie: Facturen opstellen en versturen voor keuringen en onderhoud.
- Urenregistratie: Bijhouden van monteursuren in het systeem.
- Data-analyse: Analyseren van serviceprocessen en rapportages maken.
KORT & KRACHTIG
Ontwikkelingsmogelijkheden: Je krijgt volop kansen om jezelf verder te ontwikkelen zodat je samen met de servicemanager de beste service gaat verlenen.
Prettige werkomgeving: Een gezellige werkomgeving die voortdurend in beweging is waarin je veel kunt leren over serviceprocessen en klantbeheer.
Goede arbeidsvoorwaarden: Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een opleidingsbudget en een goede pensioenregeling.
Gezonde werkcultuur: Twee keer per week sporten met je collega’s, zodat je je energie kunt omzetten in kracht en vitaliteit.
Altijd vers fruit beschikbaar, zodat we op vrijdag tijdens de gezellige vrijdagmiddagborrel met bitterballen of wat nootjes de week kunnen afsluiten.
Salaris indicatie: tussen de €3000,- en de €4500,-, afhankelijk van kennis en ervaring.
En voor degenen die nog weten wat een CAO is: wij vallen onder de CAO Metaal & Techniek Metaalbewerkingsbedrijf.
Sociale activiteiten: Gezellige vrijdagmiddagborrels om de week samen af te sluiten.
WAT VRAGEN WIJ?
- Sterk in je communicatie: Je kunt duidelijk en vriendelijk communiceren, zowel mondeling als schriftelijk, en je bent klantgericht in alles wat je doet.
- Probleemoplossend vermogen: Je kunt complexe administratieve problemen snel en nauwkeurig analyseren en oplossen.
- Plannen en organiseren: Je kunt werkprocessen effectief plannen en structureren, waardoor alles soepel en efficiënt verloopt.
- Zelfstandig werken: Je neemt initiatief en kunt zelfstandig beslissingen nemen die onze serviceprocessen verbeteren.
- Administratieve ervaring: Je hebt ervaring in een vergelijkbare administratieve functie en werkt nauwkeurig.
- Proactieve houding: Je ziet kansen en pakt deze aan om verbeteringen door te voeren in onze serviceafdeling.
Het zou top zijn als je al deze competenties bezit, maar we weten ook dat dat niet altijd realistisch is. Aarzel niet om te reageren als je denkt dat je bij ons en deze functie past!
SOLLICITATIEPROCEDURE
Interesse? Ben jij de Administratieve service planner die wij zoeken?
Neem dan contact op met Mariëlle om te bespreken wat de mogelijkheden zijn.
Contactgegevens Marielle: marielle@beekmansheftrucks.nl of 073-8889161.