Administratieve service planner  

Als Administratieve service planner  ben jij de rechterhand van de servicemanager. Communiceren is jouw tweede natuur; je houdt ervan om in contact te staan met mensen en haalt energie uit het oplossen van hun vragen en problemen. Je gaat geen enkele uitdaging uit de weg en zorgt ervoor dat de servicemanager zich volledig kan richten op het aansturen van de serviceafdeling.

ONS REBELSE TEAM

Bij Beekmans Heftrucks willen we van de beste warehouse ontzorger van Brabant doorgroeien naar de beste van Nederland. We bieden topservice in verkoop, verhuur, reparatie en onderhoud van intern transportmateriaal, met een gemotiveerd team in een gezellige informele werksfeer.

Bourgondische gezelligheid

Hoe wij je dit laten merken? Door wekelijks twee keer te gaan sporten met elkaar en net als je denkt, ik ben goed bezig, verpesten we dit weer op de vrijdagmiddag met onze gezellige borrel, we zeiden het al eerder een tikkeltje rebels. En als je lacht om onze grappen dan val je bij ons zeker in de smaak 😉.

HEB JIJ HET BEEKMANS DNA?

WAT GA JE DOEN?

  • Onderhoudsplanning: Efficiënt plannen van veiligheidskeuringen en onderhoudsbeurten.
  • Service coördinatie: Beheren van servicemailbox en telefoontjes.
  • Offertes opstellen: Nauwkeurige offertes maken voor klanten.
  • Facturatie: Facturen opstellen en versturen voor keuringen en onderhoud.
  • Urenregistratie: Bijhouden van monteursuren in het systeem.
  • Data-analyse: Analyseren van serviceprocessen en rapportages maken.

KORT & KRACHTIG

WAT VRAGEN WIJ?

  • Sterk in je communicatie: Je kunt duidelijk en vriendelijk communiceren, zowel mondeling als schriftelijk, en je bent klantgericht in alles wat je doet.
  • Probleemoplossend vermogen: Je kunt complexe administratieve problemen snel en nauwkeurig analyseren en oplossen.
  • Plannen en organiseren: Je kunt werkprocessen effectief plannen en structureren, waardoor alles soepel en efficiënt verloopt.
  • Zelfstandig werken: Je neemt initiatief en kunt zelfstandig beslissingen nemen die onze serviceprocessen verbeteren.
  • Administratieve ervaring: Je hebt ervaring in een vergelijkbare administratieve functie en werkt nauwkeurig.
  • Proactieve houding: Je ziet kansen en pakt deze aan om verbeteringen door te voeren in onze serviceafdeling.

Het zou top zijn als je al deze competenties bezit, maar we weten ook dat dat niet altijd realistisch is. Aarzel niet om te reageren als je denkt dat je bij ons en deze functie past!

SOLLICITATIEPROCEDURE

Interesse? Ben jij de Administratieve service planner  die wij zoeken?
Neem dan contact op met Mariëlle om te bespreken wat de mogelijkheden zijn.

Contactgegevens Marielle:  marielle@beekmansheftrucks.nl of 073-8889161.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.